
Študentski dogodki in tekmovanja
Verjamemo, da se najboljše priložnosti zgodijo zunaj predavalnic. Zato tako mi kot naša društva za študente organiziramo vrsto dogodkov – od delavnic in gostujočih predavanj do kariernih sejmov in mreženj. To je priložnost za pridobivanje novih znanj, povezovanje z vrhunskimi strokovnjaki in širjenje vaše profesionalne mreže. Ne zamudite dogodkov in študentskih tekmovanj, ki vam lahko odprejo vrata v svet uspeha!
UL EF dogodki
European Ethics Bowl
European Ethics Bowl (EEB) je mednarodno študentsko tekmovanje, ki smo ga leta 2020 lansirali skupaj s še tremi mednarodnimi partnerji. Ustvarjeno je bilo z namenom ozaveščanja o pomembnosti in zapletenosti etičnih dilem v evropskem okviru ter za povečanje sposobnosti študentov za razpravo o etičnih vprašanjih v poslovnem okolju.
Karierni sejem Delo mene išče
Delo mene išče je karierni sejem, ki pomaga pri iskanju kariernih priložnosti, spoznavanju različnih podjetij in ki poskrbi, da prehod med študijem in prvo redno službo ne bo stresen in negotov.

Startup vikend
Startup vikend je namenjen študentom, ki imate podjetniško idejo, a ne veste, kje začeti. Je priložnost, da razvijete svojo idejo s pomočjo mentrojev, strokovnjakov in drugih študentov. V intenzivnem vikendu se študenti povežete v ekipe, razvijete inovativne rešitve in jih predstavite pred komisijo. Tako pridobite izkušnje, razširite svojo mrežo in naredite prvi korak v svet podjetništva.
Za več informacij se obrnite na doc. dr. Blaža Zupana ali doc. dr. Mojco Svetek.
Dogodki društev UL EF
Mladi računovodja
Mladi računovodja je največje brezplačno študijsko tekmovanje primerov v Sloveniji, ki je namenjeno ustvarjanju trajnih vezi med študenti, podjetji ter strokovnim združenjem in spodbujanju sinergije med teorijo in prakso ter osveščanja o ključnih vlogah financ, davkov, računovodstva in revizije v sodobnem poslovnem okolju.
Business Hive
Business Hive je tridnevno mednarodno case-solving tekmovanje, ki povezuje vodilna slovenska podjetja z ambicioznimi in kreativnimi študenti, ki si želijo pridobiti čim več praktičnih izkušenj iz poslovnega sveta.
Fanfara
Proakivni člani društva ŠSDMS vsako leto organizirajo največjo študentsko marketinško konferenco v Sloveniji. Konferenca vsako leto gosti več kot 300 udeležencev, ki imajo priložnost prisluhniti najrazličnejšim marketinškim temam.