Izdaja knjige Temelji trženja prof. dr. Maje Konečnik Ruzzier

Pri založništvu Ekonomske fakultete je izšla druga izdaja knjige Temelji trženja, redne profesorice za trženje Maje Konečnik Ruzzier.
Ker je od prejšnje izdaje minilo že ali pa šele 6 let, ne gre spregledati dejstva, da se trženjski pristopi zaradi sprememb v okolju spreminjajo in nadgrajujejo. Le-to se odraža tudi na posodobljenih in dodanih vsebinah. Nova izdaja med drugim tako vključuje več digitalnih in trajnostnih vsebin, prav tako pa je dodano poglavje o trženju na osnovi sodobnih tehnologij. Zaradi novih tehnologij, med katerimi je smiselno izpostaviti predvsem splet 3.0 in uporabo umetne inteligence, trženje doživlja pomembno transformacijo, kar se izkazuje pri uvajanju predvsem taktičnih trženjskih pristopov.
Pri oblikovanju aktualnih praktičnih vsebin so sodelovali ugledni trženjski strokovnjaki, sicer tudi zvesti gostje iz prakse na naši fakulteti. Posebna zahvala ja tako namenjena Lidiji Rakuša (Spar Slovenija), Katji Terglav (XLab), Borutu Fakinu (Vina Koper), Leonu Korošču (Elan) ter Melanji Korošec (Marles), ki so z sodobnimi in aktualnimi vsebinami poskrbeli, da se bodo lahko naši študentje in tudi širša ciljna skupina učili ne le na tujih, temveč tudi domačih primerih dobrih praks. Zahvala tudi recenzentoma, prof.dr. Tomažu Kolarju in prof.dr. Aleksandri Pisnik iz EPF Maribor.